Gyere velünk a teák világába!

Utazás a teák világában

Utazás a teák világában

Az igazi zöld tea, mint frissítő

2019. március 18. - Tea Somerset

Vanessza blogja a teákról

Amikor már 10°C fölé emelkedik a hőmérséklet, nem mindig esik jól a forró ital.
Most, hogy ezekkel a csodás napsugarakkal beköszöntött a tavasz, teljesen a zöld tea bűvkörébe kerültem. Én amúgy is zöld tea párti vagyok, de ennek ellenére a havas, hideg télen szívesen kortyolgattam a Fűszeres Almás gyümölcsöt vagy az indiai fűszeres Kashmit Chait.
De most, hogy már előkerültek a napszemüvegek is, igazán kedvet kaptam az epres ananászos zöld teánkhoz, a Hawaii zöldhöz.
Aztán arra gondoltam, milyen jó lenne a nap további részében útitársként magammal vinni. Úgyhogy az éppen langyos teám beletettem a kis kulacsomba és az rövid idő alatt úgy lehűlt, hogy fantasztikus frissítő hatással volt rám ezen a mozgalmas napon.
Olyan jó érzéssel töltött el, hogy a "jeges teám" nem az a cukrozott üdítő, amit a boltok polcairól levehetek, hanem én a saját kezemmel készítettem teafűből és vízből.

Kovács Vanessza a blog szerzője, ha valaki személyesen találkozna vele, a Somerset Teahouse Árkádban található üzletében megteheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://tea4you.blog.hu/api/trackback/id/tr1814699244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrienn8888 2019.05.31. 17:52:27

Én is lehűtve szeretem a Hawaii zöldet

Adrienn8888 2019.06.06. 10:25:55

Milyen tea jó még hidegen?!
süti beállítások módosítása