Gyere velünk a teák világába!

Utazás a teák világában

Utazás a teák világában

Vanessza és a teák

2019. február 18. - Tea Somerset

Kovács Vanessa a teákról

Nem igazán vagyok a gyógyszerek híve, így amikor itt kezdtem el dolgozni és hallottam az Ázsiai citromfű jótékony hatásairól, úgy gondoltam, remek alkalom lesz a következő megfázás alkalmával nem csak orrot fújni, hanem letesztelni, mennyire lehet hinni egy herbateának.
Először is az volt a benyomásom, hogy a natúr teafű illat 8 perc áztatás után isteni fűszeres citrommá változott. Minden ízesítés nélkül szívesen kortyolgattam, még a hatását nem is figyelve.
Anyukám buzgó gondoskodással ajánlgatta az Aspirint, de én kitartottam a gyógyszermentes felépülésben.
Napi 1 liter Ázsiai citromfű és három nap után már csak megszokásból főztem le. Meg persze, mert finom... :)
Elmúlt az orrfújás, fejfájás, hasfájás és még jókat is aludtam.
Ma már csakúgy, akár immunerősítőnek is elkészítem egy unalmas délutánon.
De az biztos, hogy azóta bármilyen panaszom van, az első dolgom, hogy a citromfűért nyúlok a gyógyszeres fiók helyett.

 

Kovács Vanessa a blog szerzője, ha valaki személyesen találkozna vele, a Somerset Teahouse Árkádban található üzletében megteheti

A bejegyzés trackback címe:

https://tea4you.blog.hu/api/trackback/id/tr9714634700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrienn8888 2019.05.21. 14:52:01

És nagyon jól nyugtat, jó hatással van az idegekre

scs19 2019.05.23. 16:18:51

de jól hangzik, télire biztos betárazok majd belőle!:) tartotok más herbateákat is? esetleg valami gyümölccsel kevertet..?
süti beállítások módosítása